Barbara Tokarz managerem ds. komunikacji i marketingu w Nielsenie
Barbara Tokarz objęła stanowisko managera ds. komunikacji i marketingu w firmie badawczej Nielsen. Ostatnio przez blisko 9 lat pracowała w Jeronimo Martins Polska (sieć sklepów Biedronka i drogerii Hebe).
Tokarz w Jeronimo Martins Polska pracowała m.in. jako manager ds. relacji zewnętrznej. Wcześniej, przez rok była managerem komunikacji w Auchan Retail. Przedtem przez 2 lata pełniła funkcję PR managera w agencji Multi Communication.
W latach 2004-2008 pełniła funkcję PR managera w firmie Fakro.
Jest absolwentką m.in. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Akademii Leona Koźmińskiego.
Do kwietnia br. funkcję managera ds. komunikacji i marketingu w Nielsenie pełniła Magdalena Sosna, która wiosną przeszła do GfK na stanowisko marketing&communication managera w GfK, ale już tam nie pracuje.
Dołącz do dyskusji: Barbara Tokarz managerem ds. komunikacji i marketingu w Nielsenie