“Bankomat” TV Puls promowany w prasie i internecie
Telewizja Puls wesprze kampanią reklamową wprowadzenie do ramówki nowego reality-show “Bankomat”. Akcja obejmie prasę, internet i bankomaty.
Działania prowadzone będą w magazynach telewizyjnych, portalach Onet, Wirtualna Polska i Interia.pl oraz bankomatach marek Skok 24, eCARD i Global Cash. Kampania została przygotowana i zaplanowana przez nadawcę.
W programie “Bankomat” zamknięci w bankomacie ludzie będą mieli szansę wygrać pieniądze. Reality-show poprowadzi Rafał Cieszyński, a produkuje go firma Endemol Polska. Format nadawany będzie w środy ok 22.30 począwszy od 25 września br. (więcej na ten temat).
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TV Puls w rynku w sierpniu br. wyniósł 3,34 proc. (dowiedz się więcej).
Puls
Dołącz do dyskusji: “Bankomat” TV Puls promowany w prasie i internecie