Nowa odsłona kampanii reklamowej Banku Pekao z Sebastianem Kawą
Bank Pekao ruszył z kolejną kampanią reklamową, w której udział bierze Sebastian Kawa, mistrz świata w szybownictwie. Akcję zdalnie przygotowały Saatchi & Saatchi, Sales & More, Performance Media, Fullsix Media, Tank i Prodigious.
Najnowsza kampania Banku Pekao zachęca do skorzystania z aplikacji Peopay. Bohaterem spotu jest ponownie Sebastian Kawa, 15-krotny mistrz świata w szybownictwie.
Tym razem sportowiec odpowiedzialnie zostaje w domu, bo dziś branie życia za rogi to dbanie o siebie i swoich bliskich. Sebastian Kawa, w nakręconym w domu spocie, pokazuje wiele możliwości aplikacji Peopay, między innymi: sprawdza stan konta, opłaca rachunki, bierze pożyczkę czy zakłada lokatę. Przekonuje też, jak proste i wygodne jest zdalne założenie Konta Przekorzystnego – wystarczy dowód osobisty i selfie.
Sebastian Kawa w zdalnie przygotowanej kampanii Pekao
Kampania wystartowała 5 maja. Kreacje obejmują kampanię telewizyjną (spot 30 i 15 sekund z wariantami) oraz aktywności w internecie i social mediach.
Akcja została zrealizowana w całkowicie zdalny sposób. Sebastian Kawa filmował i nagrywał się sam pod zdalnym nadzorem operatora, reżysera i agencji. W domu, który na czas realizacji kampanii stał się planem filmowym, zapewniono szczególne warunki bezpieczeństwa, m.in. przeprowadzono ozonowanie, dezynfekcję sprzętu filmowego i oświetleniowego, scenografii, dostarczano bezdotykowo garderobę, artykuły spożywcze.
Do przygotowania planu dopuszczano w turach osoby, które zostały wyposażone w maseczki, rękawiczki jednorazowe oraz płyn do dezynfekcji.
Za komunikację, kreację i realizację odpowiada Saatchi & Saatchi, za działania digitalowe agencja Sales & More, za social media Performance Media, a za planowanie i zakup mediów offline – Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Tank. Za postprodukcję odpowiada Prodigious.
Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona kampanii reklamowej Banku Pekao z Sebastianem Kawą