Radosław Kotarski o parasolach plażowych w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
Nowa kampania Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promuje aplikację mobilną. Akcję przygotowały i realizują firmy Change Serviceplan, Isobar Polska i Initiative Warszawa.

W spocie Radosław Kotarski wyjaśnia, że parasole pierwotnie służyły do ochrony nie przed deszczem, ale słońcem na co wskazuje ich nazwa pochodząca z języka włoskiego. Reklama podkreśla, że w każdych okolicznościach można korzystać z aplikacji mobilnej Banku Millennium, która pozwala m.in. kupić bilet na komunikację i wziąć pożyczkę gotówkową.
W poprzedniej kampanii aplikacji mobilnej Banku Millennium Kotarski opowiadał o mistrzach wschodnich sztuk medytacji i walki. Ostatnio bank z udziałem youtubera reklamował też Konto 360° (reklamami o powracającym refrenie) i konto Profit (Kotarski mówił o bursztynie dawanym ukochanej kobiecie).
Nowa akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za kreację reklam odpowiada agencja Change Serviceplan, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Warszawa, a za działania w internecie - agencja Isobar Poland.
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski o parasolach plażowych w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)