Awanse i wzmocnienia w zespole Edelman Polska
Jarosław Bańda i Agnieszka Kępińska awansowali w strukturachEdelman Polska. Do zespołu dołączyła również Dominika Nawrocka.
Jarosław Bańda, który od marca 2006 r. zarządzaDziałem Corporate PR Edelman Polska, będzie wspierał BarbaręKwiecień, Prezesa Zarządu Edelman Polska w bieżącym zarządzaniuagencją. Jako Deputy General Manager będzie odpowiedzialny zanadzór nad bieżącymi projektami prowadzonymi dla Klientów agencji,pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i rozwój kompetencjikonsultantów oraz biznesową współpracę Agencji z innymi biuramiEdelman. Jarosław Bańda pozostanie szefem Działu Corporate PR.
Agnieszka Kępińska, pracująca dotychczas jakoAccount Director w Dziale Consumer PR, awansowała na stanowiskoZastępcy Dyrektora Działu Consumer PR.
Do zespołu Edelman Polska dołączyła również DominikaNawrocka, która objęła stanowisko Account Directora wDziale Corporate PR i docelowo odpowiadać będzie za nadzór nadpracą konsultantów obsługujących Klientów z branżyzdrowotnej.
Historia
Jarosław Bańda ma 8-letnie doświadczenie w publicrelations. Od 1 marca 2006 r. zarządza Działem Corporate PR EdelmanPolska, który obsługuje m.in. takich Klientów jak PKO Bank Polski,Coca-Cola Poland Services, Shell, AstraZeneca, Eli Lilly i Pfizer.Doświadczenie w branży zdobywał m.in. w Biurze Handlowym PolpharmaSA, gdzie był Szefem Działu PR. Przez ponad dwa lata kierował takżekomunikacją zewnętrzną Banku Pekao SA. Doświadczenie konsultanta PRzdobył w agencji BCA S.A, zaś pierwsze szlify w dziedzinie publicrelations zdobywał w Biurze PR Polskiego Górnictwa Naftowego iGazownictwa SA.
Jarosław Bańda jest absolwentem dziennikarstwa i naukpolitycznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
Agnieszka Kępińska posiada 8-letniedoświadczenie w public relations. Specjalizuje się w marketingukonsumenckim i współpracy z mediami. Z agencją Edelman Polskazwiązana jest od początku istnienia jej polskiego biura. Aktualniezarządza kampaniami PR dla marek: Chiquita, Greenbag, restauracjiFreshpoint, jest odpowiedzialna za wsparcie działań PR dla marek:Tefal, Moulinex, Krups, Rowenta i Lagostina, a także koordynujepracę zespołów obsługujących marki KFC i Burger King.
Przed rozpoczęciem pracy w Edelman, pracowała przy kampaniachdla międzynarodowych marek alkoholowych (Remy Martin, Metaxa, JimBeam, Bols Vodka). Prowadziła kampanie edukacyjne dla firmyPolpharma oraz Novo Nordisk, a także działania media relations dlafirmy Coca-Cola. Agnieszka Kępińska jest absolwentką wydziału Prawai Administracji na Uniwersytecie Śląskim i Studium licencjackiego wdziedzinie PR.
Dominika Nawrocka specjalizuje się wkomunikacji korporacyjnej oraz Brand PR. Wcześniej pracowała w EuroRSCG Sensors, gdzie przez ponad trzy lata odpowiadała zakompleksowe działania public relations dla takich klientów jakV&S Luksusowa Zielona Góra, Nestlé Polska, Reader's Digest orazKompania Piwowarska. Karierę w PR rozpoczęła w On Board PublicRelations. Jest laureatką konkursu "Grasz o staż". Po odbyciu stażuzajęła stanowisko Specjalisty ds. Promocji w spółce Agora.Wcześniej przez trzy lata była polską korespondentką nowojorskiego"Nowego Dziennika".
Jest absolwentką kierunków Dziennikarstwo i Komunikacja Społecznaoraz Public Relations i Marketing Medialny na UniwersytecieWarszawskim, a także jest doktorantką w Szkole Głównej Handlowej wWarszawie.
Dołącz do dyskusji: Awanse i wzmocnienia w zespole Edelman Polska