Atmedia sprzedaje reklamy w telewizorach Smart TV
Broker Atmedia rozpoczął sprzedaż reklam emitowanych na telewizorach podłączonych do internetu, które umożliwiają dostęp do aplikacji internetowego serwisu VoD Iplex.pl.
Aplikacje Iplex.pl są już dostępne na odbiornikach firm Samsung i Panasonic. Atmedia sprzedaje kampanie w Smart TV w ramach pakietu @VoD, w którym łączy m.in. ofertę internetowych serwisów telewizyjnych obsługiwanych nadawców (np. AXN, Domo.tv, Disney). Kampanie te są rozliczane zgodnie z parametrami kampanii VoD w internecie.
- Telewizory podłączone do internetu w perspektywie kilku lat zdominują rynek. Oferują one wygodny odbiór treści dostępnych online, co pozwala prognozować, że Smart TV zdynamizuje rozwój serwisów wideo na życzenie. Kampanie z wykorzystaniem tej technologii łączą walory reklamy internetowej i telewizyjnej, a więc m.in. mierzalność, wizerunkowy przekaz, perswazyjność i wysokie zaangażowanie odbiorcy - mówi Marta Wiercińska, commercial director w Atmedia.
Według szacunków firmy 4vod, w 2010 r. odbiorniki Smart TV stanowiły 15 proc. ze sprzedanych blisko 2 mln telewizorów, a do końca 2011 roku w Polsce będzie ok. 1 mln urządzeń z tą funkcjonalnością.
Dołącz do dyskusji: Atmedia sprzedaje reklamy w telewizorach Smart TV