Artur Malinowski: z Media Direction OMD do Carat Polska
Artur Malinowski objął nowo utworzoną funkcję new business & business development directora w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio pracował w Media Direction OMD.
W Carat Polska Artur Malinowski odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów na rynku polskim i międzynarodowym (m.in. poprzez wykorzystanie synergii spółek grupy Dentsu Aegis Network Polska) oraz rozwój zasobów firmy w zakresie kreacji, strategii, technologii, data science i mediów.
Przez ostatnie pięć lat Malinowski był związany z domem mediowym Media Direction OMD. Kolejno pełnił tam funkcje digital plannera, digital managera, a przez ostatnie dwa lata digital group account directora. Realizował projekty dla takich klientów i marek jak PSA (Peugeot & Citroen), PepsiCo, AmRest, Hasbro, The Walt Disney Company, Polkomtel czy Sony Mobile Communication.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz University of Salford w Manchesterze, obecnie jest w trakcie studiów doktoranckich na SGH.
Dołącz do dyskusji: Artur Malinowski: z Media Direction OMD do Carat Polska