ART Freedom - konkurs Big Star ze skuterem i iPodami
Należąca do grupy NuOrder agencja 6ix WoMM rozpoczęła realizację kampanii marketingu rekomendacji pod hasłem "ART Freedom" dla marki Big Star.
Konkurs w serwisie bigstar.pl w którym do wygrania są m.in. skuter, odtwarzacze iPod i koszulki z limitowanej edycji, pozwala internautom tworzyć interaktywny mural na wirtualnym murze berlińskim.
To część szerszych działań marketingowych, za których realizację w ramach wsparcia jesienno-zimowej kolekcji Big Stara odpowiadają agencje NuOrder Group. Z końcem października rozpoczęła się kampania wspierająca nową kolekcję marki, której częścią są aktywności wykorzystujące mechanizmy word-of-mouth-marketing. Realizuje i integruje je z pozostałymi działaniami agencja 6ix WoMM.
Trzonem kampanii jest konkurs konsumencki pod hasłem "ART Freedom", którego celem jest wygenerowanie zasięgu nowego serwisu marki Big Star oraz zaangażowanie internautów w jej świat. Konkurs wspierany jest działaniami amplifyingu internetowego na forach dyskusyjnych i platformach społecznościowych oraz działaniami social media na Facebooku. Kluczową rolę w mechanice działań pełnią elementy pobudzające rekomendację – mechanizm member-get-member, tzw. "tajne przyciski szumu" Marka Hudges'a oraz integracja z amplifyingiem i social media.
Zakończenie konkursu zaplanowano na 2 grudnia 2010 r., a działania wspierające markę będą realizowane do końca roku. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają agencje należące do grupy marketingu zintegrowanego NuOrder. Działania interaktywne przeprowadza E_misja Interactive 360, a działania marketingu rekomendacji - 6ix WoMM.
Dołącz do dyskusji: ART Freedom - konkurs Big Star ze skuterem i iPodami