Aria Nowych Technologii zainwestowała 2,5 mln zł w Livespace
Fundusz Aria Nowych Technologii zainwestował 2,5 mln zł w Livespace – polski CRM dla działów sprzedaży B2B, który planuje wejść na globalny rynek.
Livespace to nowej generacji CRM (customer relationship management), który zwiększa produktywność zespołów sprzedaży B2B. Narzędzie wspomaga sprzedawców w żmudnych i powtarzalnych czynnościach, by mogli skupić się na sfinalizowaniu sprzedaży.
Obecnie Livespace skupia się na rozwoju produktu w zakresie zaawansowanej automatyzacji procesu sprzedaży oraz pracuje nad machine learning, aby skuteczniej wspierać zarządzanie sprzedażą.
Livespace przeznaczy pozyskany kapitał na dalszy rozwój technologii, aby konkurować z globalnymi graczami na rynku rozwiązań typu CRM. Dzięki pozyskanej inwestycji możliwe ma być zrealizowanie wizji produktu, a także zintensyfikowanie działań sprzedażowych oraz marketingowych. W tym celu firma planuje kilkukrotnie zwiększyć zespół, który będzie odpowiedzialny za stworzenie i spopularyzowanie Livespace CRM.
Finansowanie zapewnione przez fundusz Aria Nowych Technologii pozwoli Livespace na ekspansję zagraniczną, co ma przełożyć się na 5-krotny wzrost biznesu w perspektywie 2 lat.
Dołącz do dyskusji: Aria Nowych Technologii zainwestowała 2,5 mln zł w Livespace