SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aria Nowych Technologii zainwestowała 2,5 mln zł w Livespace

Fundusz Aria Nowych Technologii zainwestował 2,5 mln zł w Livespace – polski CRM dla działów sprzedaży B2B, który planuje wejść na globalny rynek.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Livespace to nowej generacji CRM (customer relationship management), który zwiększa produktywność zespołów sprzedaży B2B. Narzędzie wspomaga sprzedawców w żmudnych i powtarzalnych czynnościach, by mogli skupić się na sfinalizowaniu sprzedaży.

Obecnie Livespace skupia się na rozwoju produktu w zakresie zaawansowanej automatyzacji procesu sprzedaży oraz pracuje nad machine learning, aby skuteczniej wspierać zarządzanie sprzedażą.

Livespace przeznaczy pozyskany kapitał na dalszy rozwój technologii, aby konkurować z globalnymi graczami na rynku rozwiązań typu CRM. Dzięki pozyskanej inwestycji możliwe ma być zrealizowanie wizji produktu, a także zintensyfikowanie działań sprzedażowych oraz marketingowych. W tym celu firma planuje kilkukrotnie zwiększyć zespół, który będzie odpowiedzialny za stworzenie i spopularyzowanie Livespace CRM.

Finansowanie zapewnione przez fundusz Aria Nowych Technologii pozwoli Livespace na ekspansję zagraniczną, co ma przełożyć się na 5-krotny wzrost biznesu w perspektywie 2 lat.

Dołącz do dyskusji: Aria Nowych Technologii zainwestowała 2,5 mln zł w Livespace

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl