ARBOinteractive wprowadza reklamy w grach i aplikacjach na Facebooku
W ofercie ARBOinteractive pojawiły się reklamy w grach i aplikacjach dostępnych na Facebooku. Ich sprzedażą zajmuje się dział Facebook NOW.
Oferta reklamowa dotycząca gier i aplikacji na Facebooku obejmuje dwa formaty: large rectangle o wymiarach 300x250 pikseli oraz leaderboard o wymiarach 728x90 pikseli Banery wyświetlane są podczas grania lub używania danej aplikacji. Standardowe kampanie będą rozliczane zarówno w modelu CPM (według liczby wyświetleń), jak i CPC (według liczby kliknięć). Natomiast kampanie wideo rozliczane będą według liczby odsłon lub odtworzeń spotu. Reklamy można kupować w takich grach i aplikacjach jak m.in. Zoo World, Birthday Cards, Places of Flair czy Farm Town.
– Ponad połowa użytkowników wchodzi na Facebooka tylko po to, żeby w coś zagrać, dlatego możliwość dotarcia do tych odbiorców właśnie poprzez aplikację okazuje się niezwykle cenna – uzasadnia Paweł Karaś, head of Facebook sales w Facebook NOW, dziale agencji ARBOinteractive. – Banery w aplikacjach sieciowych nie są oczywiście w stanie zastąpić działań społecznościowych, stanowią jednak ich doskonałe uzupełnienie i wpływają na wzrost rozpoznawalności brandu wśród użytkowników – dodaje.
Facebook NOW udostępnia reklamy w grach i aplikacjach dzięki współpracy z agencją Mint Media, która reprezentuje na polskim rynku RockYou Inc., jednego z czołowych na świecie dostawców gier i aplikacji sieciowych.
Dołącz do dyskusji: ARBOinteractive wprowadza reklamy w grach i aplikacjach na Facebooku