Apteki Kwiaty Polskie promują 'Bukiet nagród'
Sieć aptek Kwiaty Polskie rozpoczyna program lojalnościowy "Bukiet nagród". Akcję promującą korzystanie z usług tych placówek oraz towarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowała agencja Niceday.
Apteki Kwiaty Polskie promują się w programie lojalnościowym "Bukiet nagród" w ten sposób, że oferują nagrody za punkty zebrane przez klientów za zakupy w poszczególnych placówkach tej sieci, a także w należącej do niej aptece internetowej www.tanie-leczenie.pl. W uruchomionym pod adresem www.bukietnagrod.pl serwisie konkursowym można sprawdzić, jakie nagrody przypadają za konkretną liczbę punktów, a także dowiedzieć się więcej o akcji.
Kreacja programu "Bukiet kwiatów" został przygotowany przez łódzką agencję reklamową Niceday, która opracowała koncepcję kreatywną reklam prasowych, plakatów, gadżetów oraz materiałów informacyjnych dotyczących tej promocji. Firma współpracowała też przy tworzeniu konkursowej strony internetowej, katalogu nagród, ulotki oraz karty stałego klienta.
Dołącz do dyskusji: Apteki Kwiaty Polskie promują 'Bukiet nagród'