Antek Trela partnerem w CPC Brand Consultants
Antek Trela objął stanowisko partnera w agencji CPC Brand Consultans (kiedyś Corporate Profiles Consulting). Pracuje tu od 12 lat.
Trela poza prowadzeniem projektów strategicznych będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i pozyskiwanie nowych klientów.
Od 12 lat w CPC Brand Consultant
Trela od 12 lat związany jest z CPC Brand Consultants, gdzie zaczynał swoją drogę zawodową jako uczestnik programu "Grasz o Staż". W swojej karierze prowadził projekty strategii pozycjonowania i komunikacji dla takich marek i klientów, jak Play, ING, Aviva, Avon, Allegro, Credit Agricole, Durex, Grupa Żywiec, Kross, Masło Roślinne, McDonald’s, Philips czy Soplica. Jest również jurorem konkursów Effie i Papaya Young Directors oraz wykładowcą i członkiem komisji programowej Szkoły Strategii Marki SAR.
- Antek jest wybitnym specjalistą w dziedzinie strategii marki i wniósł bardzo istotny wkład w rozwój CPC Brand Consultants w ostatnich latach - komentuje Stanisław Mencwel, managing director firmy.
CPC Brand Consultants jest agencją doradczą specjalizującą się w tworzeniu strategii pozycjonowań marek, strategii architektury portfela oraz strategii komunikacji marek.
Dołącz do dyskusji: Antek Trela partnerem w CPC Brand Consultants