Anna Jagiełło dyrektorem działu agencyjnego w biurze reklamy Time
Anna Jagiełło została dyrektorem działu agencyjnego ds. radia, magazynów i internetu w biurze reklamy spółki Time. Tym samym awansowała ze stanowiska managera ds. klientów kluczowych.
Jagiełło będzie odpowiadać za planowanie, koordynowanie i realizację sprzedaży agencyjnej w stacjach radiowych (Radio Eska, Eska Rock, Radio Vox Fm, Radio Wawa, Radio Plus), tytułach magazynowych (m. in. „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „M jak Mama”, „Zdrowie”, „Podróże”) oraz serwisach internetowych powiązanych z markami radiowymi i magazynowymi (m.in. Eska.pl, Murator.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl).
Z Time SA jest związana od 2006 roku, gdzie początkowo pełniła funkcję handlowca poprzez – ostatnio - managera ds. klientów kluczowych, do obecnie - dyrektora działu agencyjnego. Wcześniej pracowała w domu mediowym OMD.
Wraz z początkiem 2019 roku biuro reklamy Time przejęło sprzedaż powierzchni reklamowych w serwisach internetowych należących do spółki Time. Natomiast IDMnet nadal odpowiada za sprzedaż kampanii w modelu programmatic (open market i PMP) oraz w modelach efektywnościowych (performance). Stanowi także zaplecze technologiczne dla Time w zakresie realizacji kampanii internetowych.
Dołącz do dyskusji: Anna Jagiełło dyrektorem działu agencyjnego w biurze reklamy Time