Anna Czajkowska na czele sprzedaży i marketingu Raffles Europejski Warsaw
Anna Czajkowska objęła stanowisko dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Raffles Europejski Warsaw.

Anna Czajkowska odpowiada za sprzedaż, marketing, eventy oraz PR. Raportuje do dyrektora generalnego Thomasa Brugnatelliego. Czajkowska zastąpiła Grzegorza Włodarczyka, który nie pracuje już w firmie.
Wcześniej przez kilka miesięcy pracowała jako director of rooms operations w Sheraton Grand Warsaw.
Karierę zawodową rozpoczęła w Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. W 2005 roku objęła stanowisko assistant front office manager w Sheraton Warsaw Hotel & Towers. Następnie dołączyła do zespołu sprzedaży i marketingu, na stanowisku account manager, odpowiadając za działania sprzedażowo-marketingowe dla dwóch hoteli - Sheraton Warsaw Hotel oraz The Westin Warsaw.
W latach 2012- 2016 kierowała zespołem sprzedaży w InterContinental Warsaw, karierę kontynuowała w Marriott International. Na stanowisku complex director of sales business travel & government zarządzała zespołami sprzedaży w dwóch hotelach.
Dołącz do dyskusji: Anna Czajkowska na czele sprzedaży i marketingu Raffles Europejski Warsaw