Andrzej Morozowski podnosi oglądalność TVN 24
Nowy program Andrzeja Morozowskiego “Tak jest”, nadawany w TVN 24, gromadzi średnio 230 tys. widzów. To więcej osób niż stację oglądało w tym samym paśmie rok temu.
Średni udział magazynu, emitowanego w dni powszednie o godz. 18.00, wynosi 2,26 proc. w grupie 4+ i 1,85 proc. w komercyjnej 16-49. W analogicznym okresie ub.r. TVN 24 w czasie emisji “Tak jest” oglądało 170 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 1,76 proc. i 1,50 proc.
W paśmie nadawania “Tak jest” teleiwzji TVN 24 nie udaje się jednak dogonić mającego większy zasięg TVP Info. Informacyjny kanał Telewizji Polskiej pokazuje wtedy programy regionalne, w tym o 18.30 główne wydania serwisów regionalnych i ma 3,23 proc. udziału w rynku.
Z danych telemetrycznych wynika, że magazyn Andrzeja Morozowskiego oglądają głównie mężczyźni, widzowie w starszym wieku, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Magazyn “Tak jest” składa się trzech części. W pierwszej Andrzej Morozowski rozmawia z jednym z pięciu komentatorów, potem Maciej Knapik przedstawia serwis informacyjny, zaś ostatnia część audycji to dyskusja z udziałem ekspertów oraz dziennikarzy TVN 24.
Oglądalność “Tak jest" odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
13-09-2010 | 228 059 | 2,38% | 2,46% |
14-09-2010 | 198 669 | 1,81% | 0,26% |
15-09-2010 | 178 264 | 1,69% | 1,52% |
16-09-2010 | 260 245 | 2,65% | 1,55% |
17-09-2010 | 227 408 | 2,29% | 2,13% |
20-09-2010 | 217 882 | 2,14% | 1,27% |
21-09-2010 | 270 406 | 2,70% | 2,43% |
22-09-2010 | 223 966 | 2,32% | 2,78% |
23-09-2010 | 221 462 | 2,24% | 2,27% |
24-09-2010 | 191 446 | 2,13% | 1,88% |
27-09-2010 | 307 647 | 2,51% | 2,08% |
Średnia | 229 605 | 2,26% | 1,85% |
Widownia konkurencji w czasie emisji audycji
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
TVP Info | 327 604 | 3,23% |
TVN 24 – Tak jest! | 229 605 | 2,26% |
Polsat News | 36 333 | 0,36% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 50,46% | 105 |
Kobiety | 49,54% | 96 | |
Wiek | 4-9 | 11 | |
10-15 | 0,33% | 5 | |
16 - 19 | 0,56% | 10 | |
20 - 24 | 0,64% | 8 | |
25 - 29 | 3,86% | 43 | |
30 - 34 | 8,92% | 109 | |
35 - 39 | 5,69% | 80 | |
40 - 44 | 5,17% | 80 | |
45 - 49 | 7,76% | 109 | |
50 - 54 | 6,67% | 81 | |
55 - 59 | 13,47% | 178 | |
60+ | 46,29% | 237 | |
Wlk. miasta | Wieś | 6,07% | 16 |
< 50 tys. | 34,52% | 143 | |
50-100 tys. | 9,44% | 110 | |
100-200 tys. | 13,18% | 165 | |
> 200 tys. | 36,80% | 181 | |
Zawód | Top management | 19,26% | 248 |
Pracownicy średniego szczebla | 17,16% | 118 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 9,95% | 49 | |
Emeryci | 45,71% | 183 | |
Inni | 7,91% | 24 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 19,85% | 43 |
Średnie | 46,23% | 156 | |
Wyższe | 32,96% | 288 | |
Inne | 0,96% | 7 |
Dołącz do dyskusji: Andrzej Morozowski podnosi oglądalność TVN 24