Analytics & insight w MEC Polska będzie centrum w Europie Środkowej i Wschodniej
Dział analytics & insight w MEC Polska będzie wspierał inne oddziały MEC w Europie Środkowej i Wschodniej w zakresie rozwoju oferty analitycznej i badawczej. Nadal będzie nim kierował Tomasz Kolanowski.
Sekcja analytics & insigh domu mediowego MEC Polska będzie pomagać wszystkim oddziałów sieci MEC w Europie Środkowej i Wschodniej w przyspieszeniu rozwoju oferty analitycznej i badawczej, szczególnie w środowisku cyfrowym. MEC Polska będzie dostarczać gotowe do wykorzystania, zaawansowane technologicznie narzędzia z zakresu m.in. ekonometrii, analityki w środowisku cyfrowym, buzz monitoringu, analityki sprzedaży online, market sizingu oraz badań konsumenckich. - Z pewnością przyspieszy to rozwój naszej oferty na rynkach CEE, które będą mogły korzystać z bogatego doświadczenia w zakresie badań czy analizy danych zgromadzonego w warszawskim dziale - przekonuje Stephan Bruneau, globalny dyrektor analytics & insight w MEC.
Przypomnijmy, że to dział analytics & insigh przygotował w MEC Polska autorski system badawczy WebTrack, który zdobył właśnie Grand Prix w konkursie Global Ideas obejmującym całą sieć MEC (więcej na ten temat).
W polskim biurze MEC działem analytics & insigh - liczącym 15 osób - nadal będzie kierował Tomasz Kolanowski. Przy czym teraz będzie raportował nie tylko do Izabeli Albrychiewicz, CEO MEC Polska, w kwestiach dotyczących naszego rynku. W sprawach regionu CEE będzie podlegał bezpośrednio Annie Lubowskiej oraz ściśle współpracował ze Stephanem Bruneau.
Dołącz do dyskusji: Analytics & insight w MEC Polska będzie centrum w Europie Środkowej i Wschodniej
[url=http://www.lorealprofessionnel.co.th/inc/CramponNikeMercurialPasCher/Crampon_Nike_Mercurial_525550.asp][/url]
[url=http://ICblue.us/mac-brew-lipstick-we-provide-all-kinds-of-cheap-xossr-341/][/url]