SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMS wprowadza rozliczenie Cost Per Mile

Od początku stycznia reklamodawcy obsługiwani przez firmę reklamy zewnętrznej AMS SA korzystają z rozliczenia kampanii Digital Indoor w modelu CPM DOOH (cost per mile). Jej walutą, analogicznie jak w mediach online, są wyłącznie realne wyświetlenia.

Cost Per Mile to model rozliczania kampanii znany dotychczas z reklam internetowych. Po raz pierwszy został zastosowany w odniesieniu do rynku reklamy OOH w ubiegłym roku. Wówczas rozliczenie dostępne było dla oferty Digital Cityscreen AMS.  

– Rok 2022 był przełomowy pod względem naszych doświadczeń w obszarze innowacji DOOH. Jednym z nowych rozwiązań, które przeszły pomyślnie fazę testów, było wdrożenie modelu rozliczeń kampanii znanego dotąd z internetu. Przed nami kolejny krok – wdrażamy CPM DOOH na szerszą skalę, co przełoży się na dalsze zwiększenie elastyczności oferty OOH, szybkości reakcji i adaptacji na zmiany – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty Digital w AMS.

Digital Indoor to narzędzie do kontaktu z marką - dzięki ustandaryzowanej wielkości nośników i ich usytuowaniu w przestrzeni o największym ruchu w galeriach: przy wejściach do centrum handlowego oraz w głównych ciągach komunikacyjnych reklama jest widoczna i staje się kluczowym bodźcem wyboru marki w ostatnim momencie przed zakupem.

Na nośnikach Digital Indoor prezentowany jest również autorski kontent Cityinfo z możliwością personalizacji oraz tworzenia treści wspólnie z klientami i ich markami.

Oferta Digital Indoor AMS obejmuje 58 galerii handlowych zlokalizowanych w 20 polskich aglomeracjach. Zasięg techniczny to 43 proc. wszystkich mieszkańców Polski.

Dołącz do dyskusji: AMS wprowadza rozliczenie Cost Per Mile

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl