Amela Boubaaya szefową marketingu i komunikacji na Europę w Bentley Motors
Amela Boubaaya objęła stanowisko szefowej marketingu i komunikacji na Europę w firmie motoryzacyjnej Bentley Motors. Poprzednio pracowała w McLaren Automotive.
Amela Boubaaya zastępuje na tym stanowisku Caren Jochner, która w kwietniu została szefową globalnej marki Bentley.
Boubaaya podlega wspólnie Balazsowi Roozowi (dyrektorowi regionalnemu na Europę) i Wayne'owi Bruce'owi (dyrektorowi komunikacji). Boubaaya i Bruce wcześniej pracowali razem w McLaren Automotive, gdzie ten ostatni był dyrektorem ds. globalnej komunikacji, zanim dołączył do Bentley w 2019 roku.
Boubaaya spędziła 10 lat w McLaren, gdzie wcześniej zajmowała stanowiska szefa działu lifestylowego i europejskiego komunikatora oraz kierownika ds. komunikacji europejskiej i PR. Wcześniej pracowała w dziale łączności zarówno dla Infiniti Europe, jak i Renault Sport Technologies.
W swojej nowej roli Boubaaya będzie nadzorować wszystkie działania marketingowe i komunikacyjne firmy Bentley w Europie, która jest trzecim co do wielkości regionem sprzedaży grupy, stanowiącym około 20 procent globalnej sprzedaży i obejmującym 35 krajów.
Dołącz do dyskusji: Amela Boubaaya szefową marketingu i komunikacji na Europę w Bentley Motors