Amazon sonduje, jak ludzie odbierają informacje
Serwis e-commerce Amazon przeprowadził ankietę, w której pyta o nawyki użytkowników związane z konsumpcją treści informacyjnych.
Amazon zlecił firmie badawczej Qualtrics przeprowadzenie ankiety, w której pyta o zwyczaje użytkowników związane z odbiorem informacji, ze szczególnym uwzględnieniem wiadomości telewizyjnych.
Formularz, do którego treści dotarł serwis Recode, zawiera m.in pytania dotyczące częstotliwości przeglądania wiadomości, ilości czasu po poświęcanej na tę czynność oraz jakiego typu newsy są ciekawe (lokalne, krajowe, międzynarodowe). Jedno z pytań dotyczyło miejsca zatrudnienia - tu Amazon, oprócz własnych pracowników, chciał "wyłapać" osoby współpracujące z konkurencją - Verizonem, Comcastem, Apple, Google czy Microsoftem. W ankiecie pytano także o konkretne najciekawsze dla użytkowników tematy newsów oraz jakie media są dla nich źródłem informacji. Jedno z pytań dotyczyło także tego, jaki styl i forma podawania informacji są dla ludzi optymalne.
Amerykański koncern ma obecnie własny serwis streamingowy Amazon Prime Video. Platforma w oryginalnej wersji jest dostępna w Polsce od grudnia 2016 roku. Według nieoficjalnych informacji, jeszcze w tym roku ma zostać udostępniona jej spolszczona wersja.
Dołącz do dyskusji: Amazon sonduje, jak ludzie odbierają informacje
Discover The Secret 3-Step Amazon Formula
Start Earning Affiliate Commissions On Demand!
Start Seeing Regular Big Commission Checks!
Watch this video: http://bit.ly/Shop_ABot