Almanach Mediow i Reklamy 2003/2004
Almanach zawiera zobiektywizowane informacje o firmach z kręgu mediów ...
W Almanachu znaleźć można informacje m. in. o stacjach telewizyjnych i radiowych, dziennikach, magazynach i portalach internetowych. Także o agencjach reklamowych, domach mediowych, firmach badawczych, szkoleniowych i konsultingowych - zgromadzonych w 41 sekcjach i 71 specjalistycznych podsekcjach, opatrzonych 45 indeksami. W tym roku Almanach zostanie poszerzony o marketerów, czyli firmy reklamujące się na polskim rynku. Zeszłoroczna edycja zawierała ponad 2000 rekordów.
Almanach kierowany jest do wszystkich, którzy poszukują informacji na temat firm, działających w branży mediowej, reklamowej i marketingowej. Korzystają z niego przede wszystkim firmowi decydenci. Służy im do orientacji w rynku i do podejmowania decyzji o wyborze partnerów w interesach.
Przygotowywany jest corocznie w okresie wiosennym, droga elektroniczna. W formie drukowanej publikowany jest raz do roku we wrześniu w nakladzie10 tysięcy egzemplarzy.
Inne
Dołącz do dyskusji: Almanach Mediow i Reklamy 2003/2004