Alicja Górka-Pruszczak rzeczniczką prasową Volvo Car Poland
Alicja Górka-Pruszczak przejęła od Stanisława Dojsa obowiązki rzecznika prasowego Volvo Car Poland.
Stanisław Dojs po niespełna 11 latach - dołączył do firmy pod koniec 2012 roku - zdecydował się na zmianę zawodową. Był odpowiedzialny za komunikacyjną stronę wprowadzenia kilkunastu modeli Volvo na rynek, działania sponsoringowe i partnerskie oraz liczne działania z zakresu komunikacji korporacyjnej. Deklaruje, że pozostaje w bliskiej jego sercu branży, a szczegóły przedstawi wkrótce.
Z Big Picture do Volvo
Alicja Górka-Pruszczak przez ostatnie dwa lata kierowała zespołem komunikacji korporacyjnej po stronie agencji Big Picture. W Volvo Car Poland będzie odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji marki Volvo w Polsce, w tym za zarządzanie biurem prasowym, content marketing, eventy, komunikację wewnętrzną i projekty specjalne. W najbliższym czasie przed nią wprowadzanie na rynek nowych modeli elektrycznych Volvo EX30 i Volvo EX90.
Jej ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe obejmuje głównie strategiczne doradztwo komunikacyjne, doradztwo antykryzysowe oraz prowadzenie szkoleń medialnych. Planowała oraz odpowiadała za zarządzanie kampaniami komunikacyjnymi, także w zakresie wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju dla firm z sektora logistyki i motoryzacji, finansów i usług profesjonalnych, technologii, nieruchomości oraz FMCG.
Agencyjne doświadczenie zebrała w agencjach Havas PR, MSL Group, Weber Shandwick oraz On Board - ECCO International Communications Network czy Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Dołącz do dyskusji: Alicja Górka-Pruszczak rzeczniczką prasową Volvo Car Poland