Akcje agencji ComPress wzrosły o 552,2% na debiucie na giełdzie
Akcje agencji PR ComPress wzrosły podczas debiutu na rynku NewConnect o 552,2% do 6,0 zł. Kurs odniesienia wyniósł 0,92 zł. Jest to 28-my debiutant w tym roku i w sumie 52-sza spółka notowana na alternatywnym rynku warszawskiej giełdy NewConnect.
Na koniec sesji kurs wynosił 2,56 zł, co oznacza wzrost o 179,6% wobec ceny odniesienia.
Spółka nie przeprowadziła emisji nowych akcji. Planuje przeprowadzić ją w IV kw. i pozyskać z rynku ok. 3 mln zł. Pozyskane środki ComPress chce przeznaczyć na realizację strategii wzrostu, która zakłada m.in. wzmocnienie zespołu relacji inwestorskich, rozwój departamentu eventów, wprowadzenie nowych produktów i rozwój oferty szkoleniowej.
Spółka prognozuje, że w 2008 roku osiągnie zysk netto na poziomie 349,8 tys. zł, a rok później 412,8 tys. zł. Przychody osiągną odpowiednio 6,32 mln zł i 7,59 mln zł.
W 2007 roku ComPress miał 312,3 tys. zł zysku netto przy przychodach na poziomie 5,75 mln zł. Około 30% przychodów spółki pochodzi z obsługi spółek z sektora IT, a ok. 24% z sektora FMCG.
Głównym udziałowcem ComPress jest grupa medialna Migut Media.
Dołącz do dyskusji: Akcje agencji ComPress wzrosły o 552,2% na debiucie na giełdzie