AHA zamyka przyrostem rok 2002.
Wbrew obniżającym się tendencjom rynkowym, agencja reklamowa AHA po raz kolejny zamyka rok przyrostem sprzedaży operacyjnej. W 2002 r. wyniosła ona 2 650 000 zł, co oznacza 19% wzrostu w stosunku do roku poprzedniego.
W 2002 r. AHA skoncentrowała się na polepszeniu swojego produktu kreatywnego i wyraźnym komunikowaniu swojej pozycji rynkowej. "Zauważalna reklama, nawet jeśli nie wszystkim się podoba, jest podstawą sukcesu. Dlatego, opracowując programy budowy brandów, stawiamy na niekonwencjonalne rozwiązania." - mówi Jarosław Betlej, Prezes AHA.
Według AHA zleceniodawcy coraz częściej decydują się na współpracę z lokalnymi agencjami. AHA jest przykładem potwierdzającym ten trend. "W odróżnieniu od sieciówek nie dostajemy odgórnych zleceń z centrali w Hamburgu czy Nowym Jorku. Nasza kreacja i know-how muszą po prostu być lepsze i się obronić same." - dodaje Betlej.
W minionym roku AHA zdobyła wyróżnienie za kreację na New York Festivals 2002 i stworzyła kilka niekonwencjonalnych kampanii m.in. dla Hondy, mPunktu i Gazety Finansowej.
AHA jest agencją full-service, specjalizującą się w budowie brandów. Klientami AHA są m.in. Honda Poland, Schulstad, Servisco, Centra Handlowe M1, Gazeta Finansowa, mPunkt. AHA jest inicjatorem i autorem pierwszej w Polsce kampanii na rzecz budowy brandów -BrandCampaign©.
Dołącz do dyskusji: AHA zamyka przyrostem rok 2002.