Agnieszka Gajzler: z Gremi Media do Carat Polska
Agnieszka Gajzler dołączyła do zespołu domu mediowego Carat Polska, obejmując stanowisko brand solution directora. Wcześniej pracowała m.in. w Gremi Media, GG Network i Viacom International Media Network.
Poprzednio Agnieszka Gajzler związana była z Gremi Media (więcej na ten temat), gdzie zajmowała stanowisko dyrektora rozwoju i marketingu. Obecnie w Carat Polska do jej obowiązków należeć będzie rozwój produktu, w szczególności pełne wykorzystanie synergii na styku mediów, kreacji i technologii.
W branży mediów i marketingu Gajzler pracuje od 12 lat. W latach 2006-2010 pracowała w GG Network, gdzie w zakres jej kompetencji wchodziła promocja, projekty strategiczne oraz doradztwo. W latach 2011-2012 w Viacom International Media Network odpowiadała m.in. za wprowadzenie na rynek MTV Mobile oraz projekt „Pimp my Ride by Coca Cola”.
Agnieszka Gajzler jest absolwentką wydziału stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Łódzkim oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej, public relations i socjologii mediów w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Gajzler: z Gremi Media do Carat Polska