Agencja Twożywo zrealizuje kampanię dla Narodowego Instytutu Wolności
Agencja Twożywo wygrała przetarg organizowany przez Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przygotuje i zrealizuje ogólnopolską społeczną kampanię promocyjną mającą zainicjować budowę silnej marki Korpus Solidarności.
Narodowy Instytut Wolności realizuje Program Rozwoju Wolontariatu Długoterminowego. Ego celem jest wsparcie rozwoju społeczeństwa obywatelskiego poprzez wypracowanie i wdrożenie rozwiązań, które ułatwią pracę na rzecz innych i zachęcą Polaków do systematycznego oraz długoterminowego angażowania się w wolontariat. Program adresowany jest do szerokiego grona odbiorców – uczestników życia społecznego: obecnych i potencjalnych wolontariuszy, organizacji i osób, które koordynują pracę wolontariuszy, oraz szeroko rozumianego otoczenia, które ma szansę dowiedzieć się więcej o wolontariacie.
Zaplanowana przez NIW kampania ma zainicjować budowę silnej marki Korpusu Solidarności poprzez promocję wolontariatu długoterminowego, zachęcenie Polaków do systematycznego angażowania się w działania na rzecz innych oraz zachęcenie środowisk związanych z wolontariatem do udziału w wolontariacie.
Przetarg na przygotowanie i realizację kampanii wygrała agencja Twożywo, która pokonała w nim Fabrykę Komunikacji Społecznej, KEINO Grupa, ClickAd Interactive.
Agencja zajmie się produkcją spotów: telewizyjnego i 2 radiowych, bannerów reklamowych i innych reklam internetowych. Zajmie się też zakupem mediów. Jej budżet wynosi 762,4 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Agencja Twożywo zrealizuje kampanię dla Narodowego Instytutu Wolności