Agencja Possible dołącza do grupy Wunderman
Agencja interaktywna Possible dołączyła do grupy Wunderman.
Dzięki partnerstwu, Possible i Wunderman będą dzielić się doświadczeniem w platformach marketing automation, performance media, rozwiązaniach mobilnych i CRM, a także poszerzą grono specjalistów z zakresu customer experience, contentu, commerce oraz analizy danych.
Obie firmy stawiają również na rozwój usług e-commerce. Wunderman powołał w tym celu wyspecjalizowaną komórkę Wunderman Commerce, a Possible przejął firmę Marketplace Ignition - firmę specjalizującą się w rozwoju handlu na platformie Amazon.
- Dzisiaj, klienci poszukują prostoty i eksperckiej wiedzy, a połączenie agencji ma na celu zaspokojenie obu potrzeb - mówi Mark Read, global CEO agencji Wunderman.
Agencja Possible nie przewiduje zmian w strukturze zatrudnienia i zarządzania firmą w wyniki fuzji.
Obie firmy zatrudniają łącznie 9 200 specjalistów w siedemdziesięciu krajach. W polskim oddziale Possible pracuje ponad 60 ekspertów, zajmujących się głównie realizacją kampanii digital. Na całym świcie firma zatrudnia łącznie ponad 1500 pracowników.
Grupa Wunderman jest globalną agencją digitalową, należy do holdingu reklamowego WPP (właściciel m.in. VML, Mediacom, Young&Rubicam).
Dołącz do dyskusji: Agencja Possible dołącza do grupy Wunderman