Agencja Brasil dzieli się na niezależne spółki Brasil i Today
Agencja reklamowe Brasil została podzielona na dwie niezależne spółki: zajmującą się komunikacją ATL i BTL agencję Brasil oraz oferującą działania w internecie, social media i animacje agencję Today (dawna Brasil Digital).
- To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy się na wąskie specjalizacje i wybierają do codziennej pracy specjalistów w swoich dziedzinach - mówi Michał Wronecki, client service director agencji. Wronecki wspólnie z teamem kreatywnym Rafał Mazur i Jan Kleyff zarządzają agencją Brasil, która zajmuje się strategią i komunikacją w tradycyjnych mediach.
Utworzenie nowej struktury ma umożliwić skupienie się na pełnym wykorzystaniu możliwości, jakie daje internet i nowe technologie oraz dotrzeć z usługami do szerszej niż dotychczas grupy klientów.
Z kolei agencją Today kierują Maciej Straszewicz i Dominik Tomasik (jako dyrektor kreatywny), będący jej wspólnikami.
Udziałowcami Brasil są Michał Wronecki, Jan Kleyff i Rafał Mazur (mają po 33 proc. udziałów). Ich dotychczasowy czwarty wspólnik Michał Straszewicz jest partnerem w agencji Today.
Obie spółki są od siebie niezależne - zarówno pod względem kapitałowym, jak i personalnym. Mimo to współpracują przy obsłudze dotychczasowych klientów agencji Brasil. Wśród nich są m.in. Kotlin, Netia, Lirene, Canpol Babies, PGNiG Obrót Detaliczny, Hapi Pożyczki. Natomiast agencja Today pracuje m.in. dla Haribo, Cannpol Babies i Discovery.
Utworzenie nowej struktury ma umożliwić skupienie się na pełnym wykorzystaniu możliwości, jakie daje digital i nowe technologie oraz zaadresować usługi agencji do szerszej niż dotychczas grupy klientów.
Dołącz do dyskusji: Agencja Brasil dzieli się na niezależne spółki Brasil i Today