Agencja Bloomnet wprowadzi na rynek sportową markę Xplova
Agencja Bloomnet Interactive odpowiada za wprowadzenie na polski rynek marki Xplova. Azjatycka firma należąca do grupy Acer, specjalizuje się w produkcji sprzętu dla kolarzy.

Agencja Bloomnet Interactive jest odpowiedzialna za działania PR-owe i marketingowe. Ponadto powołana przez nią marka bn sales ma zajmować się również dystrybucją produktów Xplova.
Xplova powstała w 2008 r. na Tajwanie i specjalizuje się w produkcji nowoczesnego sprzętu kolarskiego, m.in. komputerów rowerowych, inteligentnych trenażerów oraz aplikacji. Marka obecna jest już w ponad 20 krajach w Azji, Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Afryce.
Agencja Bloomnet w przeszłości współpracowała m.in. z takimi markami jak KROSS czy GO Sport, projektowała stroje i aktywnie wspierała kolarstwo amatorskie (m.in. powołując grupę Michelin Bloomnet Team).
Dołącz do dyskusji: Agencja Bloomnet wprowadzi na rynek sportową markę Xplova