SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Advertisers PL na razie nie ruszy. Brak zainteresowania

Inicjatorzy organizacji Advertisers PL zawiesili działania z nią związane. Okazało się, że pomysł nie spotkał się z wystarczającym zainteresowaniem reklamodawców.

Rafał Szysz i Roman Jędrkowiak (na zdjęciu), twórcy idei związku reklamodawców Advertisers PL, czasowe zawieszenie działań związanych z tą inicjatywą uzasadniają tym, że wśród firm działających na naszym rynku nie spotkała się ona z zainteresowaniem wystarczającym do realizacji założonych celów. Siłą organizacji miała być właśnie odpowiednia ilość firm zrzeszonych i zainteresowanych wspólnym działaniem – celem pomysłodawców było zgromadzenie kilkudziesięciu marketerów.

Roman Jędrkowiak: wstyd branżowy najwiekszą karą dla plagiatorów

– Jesteśmy zaskoczeni, że wiele firm nie widzi korzyści z uczestnictwa w związku, szczególnie w dobie postępujących regulacji dotyczących rynku reklamy, ograniczonej kreatywności polskiego rynku i skomplikowanej sytuacji w zakupie mediów – komentuje Rafał Szysz. – Najwyraźniej reklamodawcy w naszym kraju nie są wystarczająco dojrzali, by współpracować i współdziałać w sprawach dla nich kluczowych, przy zachowaniu prawa konkurencji – opisuje.

Pomysł powołania Advertisers PL został ogłoszony w lipcu ub.r. (więcej na ten temat). W ciągu roku poparcie inicjatywy zadeklarowały Bank Zachodni WBK, ING Banki Śląski, ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Liberty, PZU, P4, TUI Poland, Dr. Oetker Polska i Coca-Cola Poland Services.

Dołącz do dyskusji: Advertisers PL na razie nie ruszy. Brak zainteresowania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl