ABI: o 7 proc. wzrośnie w 2010 r. globalna liczba subskrybentów płatnej telewizji
Do końca bieżącego roku globalna liczba subskrybentów płatnej telewizji zwiększy się o 7 proc., do ponad 719 milionów.
Taką prognozę przedstawiła firma badawcza ABI Research, wskazując na nowe rynkowe rozwiązania oparte na szybkim internecie, takie jak ostatnio zapowiedziana platforma Google TV.
Z danych ABI wynika, że w 2009 roku większość subskrybentów płatnej telewizji pochodziła z regionu Azji i Pacyfiku - 363 miliony.
Z kolei najpopularniejszym rodzajem płatnej telewizji są usługi oferowane przez operatorów kablowych. Coraz większą rolę zaczynają tutaj jednak odgrywać operatorzy telekomunikacyjni, szczególnie w regionie Azji i Pacyfiku, skąd ma w 2010 roku pochodzić 31 proc. subskrybentów ich usług.
Raport
Dołącz do dyskusji: ABI: o 7 proc. wzrośnie w 2010 r. globalna liczba subskrybentów płatnej telewizji