84 tys. widzów reality-show Natalii Siwiec. Będzie druga edycja?
Premierowe odcinki reality-show Natalii Siwiec oglądało w Vivie średnio 84 tys. widzów. Program dał stacji pozycję lidera wśród kanałów dla młodzieży. Viva rozważa nakręcenie drugiej serii show.
W programie „Enjoy The View <3 Natalia” widzowie mogli śledzić życie Natalii Siwiec, a także jej męża, rodziców, siostrę oraz najbliższych przyjaciół. Reality-show Viva pokazywała w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 9 lutego do 13 kwietnia 2014 roku.
Średnia oglądalność 10 odcinków programu wyniosła 84 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Natomiast w grupie docelowej stacji, czyli wśród osób w wieku od 13 do 29 lat udział wynosił 2,28 proc.
Największym zainteresowaniem cieszył się drugi odcinek reality-show, pokazany 16 lutego br. Oglądało go 135 tys. osób.
Widownia topowych odcinków „Enjoy The View <3 Natalia”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
16-02-2014 | 134 646 | 1,03% |
02-03-2014 | 108 359 | 0,81% |
09-03-2014 | 95 624 | 0,73% |
W paśmie nadawania premierowych odcinków formatu Viva Polska była zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji telewizyjnych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,29 proc. plasowała się Eska TV, dalej znalazły się 4fun.tv (0,19 proc.) i MTV Polska (0,18 proc. ). Z kolei w grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat kolejność stacji była taka sama.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacha | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Viva Polska | 83 811 | 0,63% | 0,92% |
MTV Polska | 23 279 | 0,18% | 0,31% |
Eska TV | 38 938 | 0,29% | 0,39% |
4fun.tv | 25 676 | 0,19% | 0,37% |
Reality-show Natalii Siwiec notował zdecydowanie wyższe udziały od średniego dobowego udziału Vivy. W lutym br. wynosił on bowiem 0,15 proc., a w marcu br. - 0,14 proc.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników programu. Nie tylko premiery, ale i powtórki oglądały się dobrze - mówi nam Marta Hopfer, PR manager kanału Viva Polska. - Mamy na koncie też sukces socialowy - wprowadziliśmy nowość w trackie programu - live tweeting (życzenia dla Natalii) i dzięki temu dwukrotnie hashtag #lovenatalia trafił do polskich trendów na Twitterze - dodaje Hopfer.
Stacja rozważa realizację drugiej edycji „Enjoy The View <3 Natalia”, ale finalna decyzja jeszcze nie zapadła.
Za produkcję wykonawczą programu odpowiadała firma Future Gate.
>>> Natalia Siwiec i Radosław Majdan będą reklamować piwo Warka
Dołącz do dyskusji: 84 tys. widzów reality-show Natalii Siwiec. Będzie druga edycja?