80 tys. widzów „Seksu bez tajemnic” w TLC. Lepiej wypadło TVN Style
Cykl „Seks bez tajemnic” oglądało średnio 78 tys. widzów. Stacja TLC w czasie emisji programu miała mniej widzów niż TVN Style, ale notował on udziały zdecydowanie lepsze od średnich wyników stacji.
Program „Seks bez tajemnic” na antenie TLC pokazywany był w środy o godz. 22.30, w okresie od 22 kwietnia do 13 maja br. Średnia widownia wszystkich czterech jego odcinków wyniosła 78 tys. osób, co przełożyło się na 0,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą oglądalność zgromadził drugi odcinek cyklu, który zobaczyło 94 tys. osób.
Trzy topowe odcinki „Seksu bez tajemnic”
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
29-04-2015 | 22:30:09 | 94 075 | 0,98% |
22-04-2015 | 22:28:58 | 88 211 | 0,91% |
13-05-2015 | 22:30:03 | 76 170 | 0,77% |
Kanał TLC w czasie nadawania produkcji przegrał walkę o widza z konkurencyjną stacją TVN Style, która w tym czasie notowała 1,11 proc. udziału. Gorzej natomiast wypadł Polsat Cafe, którego udział wyniósł 0,74 proc. Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji formatu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN Style | 108 429 | 1,11% | 1,12% |
TLC - Seks bez tajemnic | 78 380 | 0,81% | 0,79% |
Polsat Cafe | 71 752 | 0,74% | 0,59% |
„Seks bez tajemnic” notował też dużo lepsze wyniki od średniego dobowego udziału TLC. W kwietniu br. wyniósł on 0,36 proc. w grupie 4+ i 0,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (zobacz te dane).
Czteroodcinkowy cykl „Seks bez tajemnic” powstał na kanwie sukcesu programu „$eks - kup teraz”, który kanał TLC pokazywał późnym latem ub.r. W programie poruszane były różne tematy dotyczące seksualności w naszym kraju. Jego prowadzącą była Marta Szulawiak-Turska, a za produkcję formatu odpowiadała ATM Grupa (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: 80 tys. widzów „Seksu bez tajemnic” w TLC. Lepiej wypadło TVN Style
Wiele ofert różnych firm dla każdego w jednym miejscu.