790 tys. widzów drugiego sezonu „36,6”. Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek
Drugi sezon programu „36,6” gromadzi średnio 793 tys. widzów. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w 16-49.
Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 18.00, począwszy od 9 września 2017 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych emisji wyniosła 793 tys. widzów, co przełożyło się na 8,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Program notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 553 tys. osób, drugi - 785 tys., a trzeci - już 1,04 mln.
Dla porównania, pierwszy sezon „36,6” pokazywany wiosną br. po trzech odcinkach śledziło średnio 877 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,18 proc. udziału w 4+, 9,18 proc. w 16-49 oraz 9,08 proc. w 16-59. Oznacza to, że teleturniej stracił 84 tys. widzów.
TVN w czasie emisji „36,6” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest Polsat, który pokazuje wówczas „Chłopaków do wzięcia” i „Wydarzenia”, co przekłada się na 11,39 proc. udziału. Druga jest TVP1 (gł. „Rolnik szuka żony” i „Rodzina wie lepiej”; 8,82 proc.), a trzecia - Dwójka („Panorama”, „Sport”, „Pogoda” i kulisy „Postaw na milion”; 8,53 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest już jednak wiceliderem.
Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada ub.r.) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.
W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.
Dołącz do dyskusji: 790 tys. widzów drugiego sezonu „36,6”. Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek