710 tys. widzów teleturnieju „Ja to znam!”. TVP1 przegrywa z konkurencją
Nowy teleturniej „Ja to znam!” ogląda średnio 714 tys. osób. TVP1 w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Oglądalność programu spada z odcinka na odcinek.
Teleturniej „Ja to znam!” na antenie TVP1 pokazywany jest w poniedziałki o godz. 20.30, począwszy od 5 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 26 września) wyniosła 714 tys. osób, co przełożyło się na 4,46 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 3,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność formatu spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 794 tys. widzów, drugi - 700 tys., a trzeci - już tylko 649 tys.
Trzy topowe odcinki audycji
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
05-09-2016 | 793 666 | 5,07% |
19-09-2016 | 699 767 | 4,35% |
26-09-2016 | 648 839 | 3,99% |
Średnio: | 713 500 | 4,46% |
TVP1 w paśmie nadawania „Ja to znam!” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 32,88 proc., nadająca w tym czasie gł. serial „M jak miłość”. Drugi jest Polsat (11,80 proc.; filmy fabularne), a trzeci - TVN (8,59 proc.; „Na Wspólnej” i „Singielka”).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP2 | 5 261 081 | 32,88% | 1 767 353 | 27,79% | 2 788 031 | 29,81% |
Polsat | 1 887 975 | 11,80% | 1 105 623 | 17,38% | 1 463 253 | 15,65% |
TVN | 1 374 522 | 8,59% | 624 282 | 9,82% | 903 634 | 9,66% |
TVP1 - Ja to znam! | 713 500 | 4,46% | 214 757 | 3,38% | 362 731 | 3,88% |
„Ja to znam!” to nowy teleturniej TVP1, w którym udział biorą zarówno uczestnicy w studiu jak też widzowie, którzy mogą odpowiadać na te same pytania za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Pytania dotyczą historii, obyczajowości oraz historii kultury i sztuki w Polsce.
W sierpniu Telewizja Polska informowała, że program poprowadzi Mikołaj Cieślak. Gospodarzem teleturnieju został jednak aktor Robert Rozmus.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,53 proc.
Dołącz do dyskusji: 710 tys. widzów teleturnieju „Ja to znam!”. TVP1 przegrywa z konkurencją