SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

607 500 zł zebrano podczas akcji “Reklama Dzieciom”

19. edycja charytatywnej akcji „Reklama Dzieciom” organizowanej przez Telewizję Polską przyniosła łącznie 607 500 zł. Kwota ta została podzielona między instytucje, organizacje i stowarzyszenia zajmujące się wsparciem najmłodszych.

Pieniądze przekazali reklamodawcy, którzy nadali swoje reklamy w wigilijnym bloku reklamowym 24 grudnia ub.r. Dochód z akcji podzielono między te placówki, które złożyły do 31 grudnia ub.r. odpowiedni wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP. Wpłynęło w sumie 300 wniosków o darowizny na łączną kwotę ponad 7 milionów zł. Ostatecznie wybrano 59 placówek.

Pieniądze z tegorocznej edycji „Reklamy Dzieciom” trafią w pierwszej kolejności do instytucji, organizacji oraz tych placówek, które systematycznie pomagają większej liczbie dzieci. Większe kwoty darowizn zostaną przekazane na działalność: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka i innych instytucji opiekuńczych sprawujących opiekę nad dziećmi, które z różnych powodów przebywają w tych placówkach lub są pod ich stałą opieką.

„Reklama Dzieciom 2011” to również darowizny indywidualne. Pieniądze z akcji pomogą w tym roku rodzicom i opiekunom dofinansować, m.in.: turnusy rehabilitacyjne, zakup sprzętu rehabilitacyjnego, czy indywidualną terapię swoich pociech. Dzieci do których trafi pomoc pochodzą z rodzin niepełnych, ubogich, wielodzietnych, a także z rodzin patologicznych.

Darowizny wspomogą także m.in. działalność świetlic socjoterapeutycznych, środowiskowych, placówek dziennego pobytu dzieci z rodzin patologicznych lub zagrożonych patologią oraz warsztatów terapii zajęciowej. Dofinansowane zostaną również projekty skierowane do dzieci przebywających w rodzinnych domach dziecka oraz dzieci pochodzących z rodzin dysfunkcyjnych, zagrożonych patologiami społecznymi.

Dołącz do dyskusji: 607 500 zł zebrano podczas akcji “Reklama Dzieciom”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
max
szlachetna idea:)
mam nadzieję, że z roku na rok więcej ludzi przyłączy się do oglądania bloku reklamowego, by móc pomagać
0 0
odpowiedź