513 tys. „The Four. Bitwa o sławę” w Polsacie
Jesienne odcinki „The Four. Bitwa o sławę” gromadzą średnio 513 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49.
W jesiennej ramówce „The Four. Bitwa o sławę” nadawany jest na antenie Polsatu w piątki około godz. 22.00-22.30, począwszy od 16 października br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków show wyniosła 513 tys. widzów, co przełożyło się na 5,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek, który śledziło 557 tys. osób.
Polsat w czasie emisji nowego formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku telewizyjnym. Pierwsza lokata należy do TVP1, która nadaje wtedy gł. „Pogodę”, „Alarm!”, „Leśniczówkę” i filmy fabularne, co daje stacji 6,88 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (filmy fabularne; 6,62 proc.), a czwarte - TVP2 (filmy; 3,63 proc.).
Z kolei w grupie 16-49 Polsat jest drugi, a w 16-59 - trzeci.
Nowe widowisko na antenie Polsatu nadawane było wiosną br., ale z powodu pandemii COVID-19 stacja zawiesiła show po pokazaniu dwóch odcinków. Produkcję 7 i 14 marca (w sobotnim paśmie o godz. 20.05) śledziło 861 tys. osób. Przełożyło się to na 5,73 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,17 proc. w grupie 16-59.
„The Four. Bitwa o sławę” to polska wersja stworzonego w 2018 roku przez brytyjsko-izraelską firmę produkcyjno-dystrybucyjną Armoza Formats dla FOX formatu „The Four: Battle for Stardom”. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-four-bitwa-o-slawe-talent-show-polsat-kiedy-emisja-komentarz Uczestnikami są wyłonieni z castingów utalentowani wokaliści reprezentujący różne gatunki muzyczne.
Jurorami „The Four. Bitwa o sławę” są Natalia Nykiel, Kuba Badach oraz Igor Herbut. Show prowadzi Natalia Szroeder.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: 513 tys. „The Four. Bitwa o sławę” w Polsacie