SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

4fun.tv zyskuje widzów w segmencie 16-34 w I kw. 2011

Kanał telewizyjny 4fun.tv zanotował wzrost oglądalności jako jedyna telewizja w segmencie muzyczno – rozrywkowym, poinformowała spółka w komunikacie. W grupie 16-34, która jest kluczowa dla kanału, w marcu udział w rynku wzrósł do 0,81% z 0,73% w styczniu.

„W pierwszym kwartale 2011 roku 4fun.tv, w przeciwieństwie do innych stacji muzyczno - rozrywkowych, zanotował wzrost oglądalności. Jest to wynik konsekwentnie realizowanej strategii 4fun Media mającej na celu stały i regularny wzrost zainteresowania programami oraz ramówką wśród grup docelowych kanału" – czytamy w komunikacie.

W pierwszym kwartale 2011 r. 4fun.tv wysunął się na drugie miejsce w rankingu najchętniej oglądanych stacji muzyczno – rozrywkowych w Polsce – podała spółka.

„W styczniu w grupie 16-34, która jest kluczowa dla kanału, miał 0,73% udziału w rynku, a w marcu udział ten wzrósł do 0,81%, co dało stacji drugie miejsce wśród kanałów muzyczno - rozrywkowych. Z kolei w grupie konsumpcyjnej 16-49 udział kanału w rynku wzrósł z 0,55% udziału w styczniu do 0,59% w marcu i był najwyższy na rynku pośród wszystkich kanałów z tej grupy" – czytamy dalej.

4fun.tv wprowadza obecnie dwa nowe formaty stworzone we współpracy z TVN – You Can Dance 4fun i You Can Dance Mix.

Spółka 4Fun Media miała 4,81 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2010 roku wobec 3,14 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 16,34 mln zł wobec 13,53 mln zł rok wcześniej

Dołącz do dyskusji: 4fun.tv zyskuje widzów w segmencie 16-34 w I kw. 2011

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl