35 różnych opakowań Pepsi
Pepsi Co wprowadza 35 nowych wzorów opakowań dla własnych napojów.
Kampania odnawiająca wizerunek jest skierowana do młodszych konsumentów i ma na celu ich bliższe związanie z marką. W ponad stuletniej historii korporacji jest to dopiero 11 próba zmiany wizerunku.
Grafika, którą stworzyły amerykańskie agencje reklamowe, korzysta z pomysłów, związanych z kulturą nastolatków, tak więc pojawiają się trendy zaczerpnięte z mody, sportu, muzyki czy motoryzacji. Nowe wizerunki będzie miała Pepsi, Pepsi Max i dietetyczna Pepsi. W Wielkiej Brytanii nowe wizerunki będą dostępne dla klientów już w marcu tego roku. Pozostanie międzynarodowe logo i krój liter.
Koncern daje możliwość klientom z każdego kraju, aby na stornach internetowych umieszczali własne projekty, także całych akcji promocyjnych.
Zmiana wizerunku będzie miała miejsce co kilka tygodni i będzie wsparta dodatkowo przez kampanię telewizyjną, radiową internetową i plakaty.
Dołącz do dyskusji: 35 różnych opakowań Pepsi