25 lat Radia ZET. Rusza kampania urodzinowa (wideo)
Radio ZET rusza z kampanią reklamową, która informuje o 25 samochodach, które można wygrać z okazji 25. urodzin stacji. Działania obejmują telewizję, prasę, internet oraz kina.

Kampania reklamowa wspiera konkurs „Tańczymy ZETkę”, który wkrótce ruszy na antenie stacji, oraz trwającą od poniedziałku 25 maja br. loterię urodzinową, w której prezenterzy rozgłośni dzwonią do wylosowanych słuchaczy (więcej na ten temat).
„Tańczymy ZETkę” to taneczno-filmowy konkurs, w którym zadaniem słuchaczy będzie nagranie filmiku z najbardziej zabawnym, kreatywnym i niesamowitym tańcem w swoim wykonaniu. Nadesłane klipy zostaną opublikowane na stronie radiozet.pl. Jury złożone z przedstawicieli radia wybierze najlepszych tancerzy, których nagrodzi samochodami.
W spocie wykorzystano utwór „Sugar” Maroon 5, w rytm którego tańczą słuchacze Radia ZET. Reklamę będzie można zobaczyć we wszystkich głównych telewizjach, kanałach tematycznych, internecie (m.in. Onet i Wirtualna Polska) i w sieciach kin. Urodzinowa kampania obejmuje też prasę codzienną, tygodniki opinii oraz prasę kolorową.
Autorem koncepcji kreatywnej spotów urodzinowych jest agencja Ars Thanea, a ich produkcją zajęło się Studio D35. Media do kampanii zaplanował i zakupił ZenithOptimedia Group.
Dodatkowo na potrzeby sieci Radio ZET przygotowało filmik, w którym w rytm „Sugar” tańczą pracownicy rozgłośni.
Radio ZET rozpoczęło nadawanie 28 września 1990 roku jako pierwsza komercyjna stacja w Warszawie. Jej pomysłodawcą i założycielem był Andrzej Woyciechowski.
Z danych Radio Track wynika, że w okresie od lutego do kwietnia br. udział Radia ZET w rynku radiowym wyniósł 13,4 proc. (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: 25 lat Radia ZET. Rusza kampania urodzinowa (wideo)