2,7 mln widzów „Dziewczyn ze Lwowa”. TVP1 liderem rynku
Drugi sezon „Dziewczyn ze Lwowa” ogląda średnio 2,68 mln osób. TVP1 w czasie emisji produkcji wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku wśród wszystkich widzów i zajmuje trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49.
Serial „Dziewczyny ze Lwowa” nadawany jest w TVP1 w niedziele po godz. 20.00, począwszy od 3 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 2,68 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 17,28 proc. w grupie 4+, 9,94 proc. w 16-49 i 13,58 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,97 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek serialu.
Dla porównania, pokazywaną jesienią 2015 roku w tym paśmie pierwszą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało o 1,03 mln widzów mniej. Pierwsze trzy odcinki serialu śledziło wówczas średnio 3,71 mln osób, a udział TVP1 wynosił 21,41 proc. w 4+ oraz 13,45 proc. w 16-49.
Rok temu TVP1 w tym paśmie emitowała hitowy serial „Ranczo”, który oglądało 5,30 mln widzów (30,90 proc. udziału w 4+, 22,18 proc. w 16-49 i 26,79 proc. w 16-59.
TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, emitujący wówczas gł. „W rytmie serca” i „Kabaret na żywo”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 11,03 proc. Trzeci jest TVN („MasterChef”; 9,50 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 (gł. filmy fabularne, raz pokazano „The Voice of Poland”; 6,54 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji w grupie wiekowej 16-59, chociaż tutaj przewaga TVP1 jest mniejsza. Z kolei w grupie 16-49 TVP1 zajmuje miejsce trzecie.
„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.
Dołącz do dyskusji: 2,7 mln widzów „Dziewczyn ze Lwowa”. TVP1 liderem rynku