14,8 mld USD na reklamę w portalach społecznosciowych w 2017 r.
W 2017 roku wartość globalnego rynku reklamy w portalach społecznościowych sięgnie 14,8 miliarda dolarów.
Taką prognozę przedstawiła firma badawcza Global Industry Analysts (GIA), według której nakłady na reklamę w portalach społecznościowych będą rosły przede wszystkim dzięki temu, że firmy coraz chętniej kierują swoje środki w ten segment, aby ciąć koszty, zdobywać nowe rynki oraz zwiększać zyski.
Do wzrostu przyczynia się także cały czas rosnąca popularność Facebooka i innych tego typu serwisów.
Z danych GIA wynika, że obecnie globalny rynek reklamy w portalach społecznościowych jest zdominowany przez USA i Europę. Z kolei na naszym kontynencie największym rynkiem jest Wielka Brytania.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: 14,8 mld USD na reklamę w portalach społecznosciowych w 2017 r.