131 kampanii walczy o Złote Spinacze 2009
131 kampanii zgłoszono do konkursu Złote Spinacze 2009 na najlepszekampanie public relations organizowanego przez ZFPR. Projekty będąrywalizować w piętnastu kategoriach.
Ze 131 kampanii public relations zgłoszonych do konkursu ZłoteSpinacze 2009 najwięcej - 28 należy do kategoriiefektywność. Po 12 projektów będzie walczyć owyróżnienie w kategoriach kampania edukacyjna i kampaniaspołeczna, 10 - w kategorii PR produktu,a po 9 - w kategoriach PR korporacyjny,event komercyjny, CSR i kreatywność. Z kolei po 8kampanii zgłoszono w kategoriach launch nowegoproduktu, usługi lub firmy oraz PR miejsca, miastalub regionu, a po 5 - w kategoriach eventspołeczny i PR on-line. 4 projekty będą rywalizować wkategorii public affairs&lobbing, 3 - wkategorii komunikacja antykryzysowa lub/i komunikacjakryzysowa, a 2 - w kategorii komunikacjawewnętrzna.
Wśród 69 firm, które zgłosiły poszczególne kampanie, są agencjePR, organizacje pozarządowe, firmy i instytucje państwowe. Nadoceną projektów pracuje już czterdziestoosobowe jury złożone zekspertów z różnych branż.
Wyniki głosowania i lista nominowanych do nagrody głównej zostanieogłoszona 8 października, natomiast ostateczne rozstrzygnięcie iwręczenie statuetek nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędziesię 25 listopada w hotelu Intercontinental w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: 131 kampanii walczy o Złote Spinacze 2009