12 proc. sprzedanych w 2013 r. laptopów stanowiły urządzenia ultraprzenośne
12,3 proc. laptopów sprzedanych w 2013 roku na całym świecie stanowiły urządzenia z segmentu ultraprzenośnych - wynika z danych firmy badawczej ABI Research.
W 2013 roku globalna sprzedaż laptopów sięgnęła 182,7 miliona sztuk. 22,5 miliona z nich należało do kategorii ultraprzenośnych, w której w porównaniu z rokiem 2012 zaobserwowano 100-proc. wzrost sprzedaży.
Z badania przeprowadzonego przez ABI w listopadzie zeszłego roku w 24 krajach wynika, że średnie ceny ultraprzenośnych laptopów wahały się od 940 do 1540 dolarów, przy czym większość modeli na każdym rynku była oferowana za co najmniej 1200 dolarów.
Dołącz do dyskusji: 12 proc. sprzedanych w 2013 r. laptopów stanowiły urządzenia ultraprzenośne