"Nie lubię korpo bullshitu". Jacek Świderski o WP, TVN, Mediapanelu i kupowaniu innych
Władze Allegro komentują sukces Temu. "Są bardzo agresywni wszędzie"
W internecie najmocniej reklamowane sklepy. Farmaceutyki "rządzą" w telewizji
Prestiżowy wydawca ma dość. „Zgódź się na cookies albo płać”
Emitel planuje testowe emisje telewizyjne w 5G Broadcast
Szef Euronews w Warszawie: Będziemy kanałem bez cenzury
TVP organizuje koncert na cześć Kory
Ruszają emisje radiowe z obiektu firmy Cyfrowego Polsatu
Jak słowacki wydawca pozyskał 24 tys. subskrybentów w dwa tygodnie
Prasa prawicowa bez reklam państwowych firm. Ubyło 50 proc. reklamodawców
Była wicenaczelna wróciła do "Twojego Stylu" w nowej roli
Łukasz Zarębski zarządza agencją Artegence
Wiktor Pasieka w agencji welovedata
Stena Line w nowej kampanii stawia na wolność i swobodę
Kolejna stacja opuszcza multipleksy DAB+
Rekordowe 21 kar od szefa KRRiT. Uderzają m.in. w Polsat i Republikę
Dziennikarka "Gazety Wyborczej" w Polskim Radiu. Prowadzi nowe wydanie "Gościa Jedynki"
Osobliwy zapis w przetargu państwowego giganta
"Nigdy nie miej kompleksu, że jesteś z Polski". Kwestionariusz Diany Szuster z TOP10 Wpływowych
WOŚP chce przeprosin od Zbigniewa Ziobro. Chodzi o słowa nt. pomocy powodzianom
Trzy nowe osoby w LoveBrands Group
Koniec Radia Wolna Europa? Trump wstrzymał finansowanie
PiS traci w nowym sondażu. Konfederacja blisko 20 proc.
Menedżerowie wolą sztuczną inteligencję niż pracowników z pokolenia Z
Rząd i Donald Tusk lepiej oceniani. Ale dalej mają więcej przeciwników
Jakie telewizory kupują Polacy? „Kilkadziesiąt osób dziennie nabywa model 98-calowe”
mObywatel coraz popularniejszy. Tylu Polaków z niego korzysta
Koniec pewnej epoki. Panek zawiesza usługę carsharingu
Wiele krajów ma podatek cyfrowy. Daje im milionowe zyski
Rynek FMCG urósł w Polsce do 244 mld zł. Prawie połowa to dyskonty
Premie dla pracowników Poczty Polskiej. Ile wyda firma?
Poznaliśmy obsadę reboota serialu „Prison Break”
Autorka "Chłopek" zapowiada pozew przeciw wydawcy. Chodzi o wynagrodzenie za książkę
Po ilu godzinach można zgłosić czyjeś zaginięcie? Lista serialowych przekłamań i efekt CSI
Jaki był mijający rok dla branży internetowej? Oceniają m.in.: Łukasz Wejchert, Tomasz Józefacki, Grzegorz Błażewicz, Adam Kwaśniewski, Michał Brański, Marek Piotrowski i Jacek Murawski.
Jaki był mijający rok dla branży public relations? Oceniają m.in.: Adam Łaszyn, Piotr Czarnowski, Ryszard Solski, Konrad Ciesiołkiewicz, Sebastian Hejnowski, Andrzej Godewski, Barbara Kwiecień.
Jaki był mijający rok dla branży reklamowej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl zdarzenia na rynku reklamy oceniają m.in.: Christian Lainer, Jacek Dzięcielak, Piotr Parnowski, Lech Kaczoń, Ewaryst Fedorowicz, Rafał Oracz, Rafał Janek i Andrej Modic.
18 kwietnia 2006 r. na rynku zadebiutował Dziennik. W ciągu roku wpływy reklamowe były niewiele większe od tego co GW osiąga miesięcznie. Dla Wirtualnemedia.pl opinie ekspertów ze świata reklamy.
Zapisz się do newslettera