Jaki był mijający rok dla branży internetowej? Oceniają m.in.: Łukasz Wejchert, Tomasz Józefacki, Grzegorz Błażewicz, Adam Kwaśniewski, Michał Brański, Marek Piotrowski i Jacek Murawski.
Jaki był mijający rok dla branży public relations? Oceniają m.in.: Adam Łaszyn, Piotr Czarnowski, Ryszard Solski, Konrad Ciesiołkiewicz, Sebastian Hejnowski, Andrzej Godewski, Barbara Kwiecień.
Jaki był mijający rok dla branży reklamowej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl zdarzenia na rynku reklamy oceniają m.in.: Christian Lainer, Jacek Dzięcielak, Piotr Parnowski, Lech Kaczoń, Ewaryst Fedorowicz, Rafał Oracz, Rafał Janek i Andrej Modic.
18 kwietnia 2006 r. na rynku zadebiutował Dziennik. W ciągu roku wpływy reklamowe były niewiele większe od tego co GW osiąga miesięcznie. Dla Wirtualnemedia.pl opinie ekspertów ze świata reklamy.
Zapisz się do newslettera