W tych serwisach najczęściej kupujemy. Temu coraz bliżej Allegro
Powstaje kolejny spin-off „Teorii wielkiego podrywu”. Znamy szczegóły
Tak się ogląda lewicowy program w Kanale Zero. Zaskoczeni?
Jakie są szanse na drugi sezon „Pingwina” od Maxa?
Rok zmian w TVP. 5 rzeczy, które się udały i 5, na których polegli
Do kogo trafi majątek Solorza? Kto będzie rządzić Polsatem? Prawnik wyjaśnia
Polska platforma IPTV dołączyła stream z kamerami internetowymi
Nowa usługa telewizyjna z ofertą na ponad 100 kanałów
Z Polski masowo znikają księgarnie. Prezeska apeluje o regulację rynku
Koniec ery Agnieszki Wiśniewskiej. "Krytyka Polityczna" szuka naczelnego
Amerykanie wychodzą z mediów Axel Springer. Zostaną im ogłoszenia
„Dziennik Gazeta Prawna” bez wicenaczelnej. Odejście po 21 latach pracy
Kuba Wojewódzki na scenie, znów zyski na koncie. Tyle zarabia teatr Michała Żebrowskiego
Agencja przygotowała ranking, którego jest zwycięzcą. "To co robicie jest po prostu obrzydliwe"
Biedronka zapowiada podwyżkę. Ile zarobią kasjerzy i magazynierzy?
Zenith znów obronił budżet mediowy Kompanii Piwowarskiej
Audycja popularnego zespołu zniknęła z Radia 357
Dodatkowe pieniądze popłynęły do Polskiego Radia
Radio ZET rusza z naborem do Nagrody Woyciechowskiego
Świąteczna ramówka Radia Nowy Świat. Koncert kolęd i autorskie audycje
Winna tradycja. Procenty to najgorsze prezenty (nie tylko dla dziennikarzy)
Elon Musk zamiesza w brytyjskiej polityce? Ma wesprzeć przeciwnika UE
Hollywood Hair klientem agencji Big Picture
Browary Polskie z nową ekspertką od komunikacji
15 pytań o Wirtualnych Mediach. Powiedz, co o nas sądzisz [ANKIETA]
Tej nacji wyjątkowo nie znosimy. Nowy raport o sympatiach Polaków
Allegro i Nike na czele, Lidl poza top 10 sklepów w Polsce
W nowym sondażu Konfederacja z dużą przewagą nad Trzecią Drogą
Asap&Asap tworzy dział AI
Wyszukiwarka ChataGPT dostępna dla wszystkich
Właściciel Facebooka z kolejną grzywną. Popularna opcja okazała się furtką dla hakerów
Temu najczęściej pobieraną aplikacją z App Store w Polsce
Podatki rozliczymy w aplikacji mobilnej. Nowy pomysł ministerstwa
Święta w e-koszyku zakupowym. Co i jak kupują Polacy?
Solorz nie traci nadziei na elektrownię jądrową. „Jesteśmy otwarci i elastyczni”
Dla 3/4 Amerykanów Internet jest najbardziej zaufanym źródłem informacji na temat chorób i lekarstw - wynika z badania firmy Prospectiv.
34 godziny i 19 minut potrzebuje przeciętny amerykański klient przed dokonaniem zakupu w Internecie - wynika z badania firmy ScanAlert.
W 2011 roku w Chinach zostanie sprzedanych 16,5 miliona telefonów komórkowych z wbudowanym systemem nawigacji satelitarnej GPS (Global Positioning System) - prognozuje firma badawcza iSuppli.
Tylko 30 procent amerykańskich użytkowników komórek twierdzi, że otrzymało reklamę na swój telefon - wynika z badania firmy Harris Interactive.
W bieżącym roku mężczyźni rozmawiali średnio o pięć minut więcej miesięcznie od kobiet przy użyciu telefonów komórkowych.
Telewizyjne serwisy informacyjne są dla odbiorców najważniejszym źródłem informacji - wynika z przeprowadzonego w maju badania firmy Harris Interactive.
Za pięć lat 70 procent amerykańskich domów będzie miało szerokopasmowy dostęp do Internetu - prognozuje firma badawcza Jupiter Research.
Wydatki na reklamę online w Europie sięgnęły w ubiegłym roku poziomu 8 miliardów euro, w porównaniu do 4,6 mld w roku 2005 - wynika z danych Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe.
Prawie 90 procent amerykańskich restauracji posiada swoją stronę internetową - wynika z badania firmy AIS Media.
W pierwszym kwartale bieżącego roku strony internetowe o tematyce zdrowotnej odwiedziło w każdym miesiącu średnio 55,3 miliona amerykańskich internautów.
Zapisz się do newslettera