Odważne i szalone decyzje w nowej odsłonie "Chce się Ż" (wideo)
"Przed Tobą całe Ż" - pod tym hasłem ruszyła nowa odsłona kampanii piwa Żywiec (Grupa Żywiec), realizowana w ramach platformy komunikacyjnej "Chce się Ż". Za działania odpowiadają 2012 Agency, Opus Film, Studio Televisor, Ztudio&, VML i Starcom.
W nowym spocie Żywca pojawiają się bohaterowie, którzy podejmują często niekonwencjonalne działania - jak mężczyzna jadący na wagonie pociągu czy łowcy burz walczący z kolejnym huraganem. Wszyscy jednak żyją z pasją i radością. Puentą filmu jest hasło "Przed Tobą całe Ż".
Spot emitowany jest we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Kampania trwa również w internecie, na nośnikach outdoorowych i w mediach społecznościowych.
Za działania w ramach kampanii odpowiadają 2012 Agency (kreacja komunikacji ), Opus Film (produkcja spotu), Televisor (postprodukcja - obraz), Ztudio&Burza (postprodukcja - dźwięk), VML (digital, social media), Starcom (zakup i planowanie mediów). Reżyserami spotu są Marco Bellone i Giovanni Consonni.
Pierwsza kampania reklamowa piwa Żywiec pod hasłem „Chce się Ż” była realizowana na przełomie 2015 i 2016 roku. Wtedy działania przygotowywały agencje Ogilvy & Mather, Gong, Just, Roots PR i dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Odważne i szalone decyzje w nowej odsłonie "Chce się Ż" (wideo)