Zyskuje RMF FM i Trójka, w dół Radio Zet i Jedynka
Radio Track: powiększa się przewaga RMF FM nad Radiem Zet, w góręrównież Trójka Polskiego Radia - na przeciwnym biegunie Radio Zet iJedynka Polskiego Radia. Szczegółowe dane w specjalnym raporcieportalu Wirtualnemedia.pl.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A MillwardBrown Company (czerwiec-sierpień 2009) pokazuje, żetegoroczne wakacje należały do radia RMF FM. Udział RMFFM w rynku słuchalności wyniósł 24,5 proc. co w stosunkudo analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1,1 punktproc.
Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet z16,7 proc. udziałem w rynku (poprzednio 17,7 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" zwynikiem 12,6 proc. (spadek o 0,4 pnk. proc.) a czwartym miejscuuplasowała się "Trójka" - 6,5 proc. (wzrost o 0,3punktu procentowego).
Udział w rynku słuchalności | Czerwiec - sierpień 2006 | Czerwiec - sierpień 2007 | Czerwiec - sierpień 2008 | Czerwiec - sierpień 2009 |
Stacje ogólnopolskie | ||||
Radio RMF FM | 21,10% | 22,10% | 23,40% | 24,50% |
Radio Zet | 18,00% | 19,30% | 17,70% | 16,70% |
Jedynka - Program 1 PolskiegoRadia | 15,20% | 14,00% | 13,00% | 12,60% |
Trójka - Program 3 PolskiegoRadia | 6,10% | 5,70% | 6,20% | 6,50% |
Radio Maryja | 1,80% | 2,10% | 1,70% | 1,60% |
Dwójka - Program 2 PolskiegoRadia | 0,50% | 0,60% | 0,50% | 0,70% |
Polskie Radio Euro | 0,50% | 0,30% | 0,20% | 0,20% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany, ogół badanych, próba odpowiednio: 22 965, 23022, 23052,21248 |
Dołącz do dyskusji: Zyskuje RMF FM i Trójka, w dół Radio Zet i Jedynka