Zysk netto LiveChat wzrósł o 21 proc. do 11,07 mln w I kw. fin. 2017 r.
Zysk netto LiveChat wzrósł od 21 proc. do 11,07 mln zł w I kw. roku obrotowego 2017/2018 (tj. kwiecień-czerwiec 2017), podała spółka.
"Priorytetem jest dla nas rozwój – ciągłe udoskonalanie naszego LiveChat, a także pozyskiwanie klientów. Kwiecień był dla nas najlepszym miesiącem w historii pod względem wzrostu liczby klientów. Już w lipcu przekroczyliśmy poziom 21 tysięcy klientów" – powiedział prezes LiveChat Mariusz Ciepły.
Spółka zanotowała 21,59 mln zł skonsolidowanych przychodów w pierwszy kwartał swojego roku finansowego (czyli okres kwiecień - czerwiec), co oznacza wzrost o 30,2 proc. r/r.
Zysk operacyjny w tym okresie wzrósł o 22,3 proc. do 13,74 mln zł, a wynik EBITDA - o 23,3 proc. do 14,29 mln zł.
Rentowność EBITDA wyniosła w I kw. 66,2 proc., rentowność operacyjna 63,7 proc. a rentowność netto 51,3 proc..
Na koniec lipca LiveChat miał 21 019 klientów z około 150 krajów, tj o ok. 30 proc. więcej niż rok temu.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.
Dołącz do dyskusji: Zysk netto LiveChat wzrósł o 21 proc. do 11,07 mln w I kw. fin. 2017 r.