SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zniżki do sklepów z "Elle", "Glamour" oraz "Elle Man" w akcji "Jesienne szaleństwo zakupów"

W dniach 4-5 października br. w akcji "Jesienne szaleństwo zakupów" w całej Polsce będą czekać zniżki na czytelników "Elle", "Glamour" oraz "Elle Man" (Burda Media Polska). Dodatkowo dla klientów Galerii Mokotów w Warszawie od 4 do 9 października przygotowano atrakcje oraz warsztaty.

W magazynach "Elle", który będzie dostępny w sprzedaży od 4 września, "Glamour" i "Elle Man" (w kioskach od 17 września) czytelnicy będą mogli zdobyć zniżki na zakupy do sklepów takich projektantów jak Ania Kuczyńska, Gosia Baczyńska, Łukasz Jemioł, Mariusz Przybylski, Risk made in Warsaw czy do Koi Cosmetics, Miya Cosmetics lub Mokosh.

Z kolei od 4 do 9 października w Galerii Mokotów odbędą się spotkania, warsztaty oraz inne atrakcje. Dodatkowo powstaną specjalne strefy Beauty oraz Chillout, gdzie będzie można zasięgnąć porady specjalisty, który pomoże m.in. w wybraniu stylizacji na nocne wyjście. To wszystko w ramach akcji "Jesienne szaleństwo zakupów".

Natomiast w sobotę, 5 października odbędą się spotkania i dyskusje na tematy związane z modą i urodą. W ramach akcji będzie także można otrzymać w prezencie kosmetyki oraz gadżety.

Między 7 a 10 października w Galerii Mokotów będzie można też wziąć udział w warsztatach ze stylizacji, gotowania, zdrowia i urody.

Marki, które biorą udział w akcji i na które będzie przysługiwać promocja do 60 proc. w sklepach stacjonarnych oraz online to: Alba1913, Ania Kuczyńska, Answear, Baldowski, Berries&Co., Briju, Cargo by owee, Dr Irena Eris, Embryolisse, eobuwie, Foods by Ann, Gosia Baczyńska, H&M, Helios sieć kin, Holika Holika, KOI COSMETICS, Kultowy.pl, Lavard, Łukasz Jemioł, M.A.C Cosmetics, Mariusz Przybylski, Minti shop, Miya Cosmetics, Mokosh, NA-KD, Naturativ, Ochnik, Pakamera, Paprocki&Brzozowski, Risk made in Warsaw, Showroom, Sleepless in Warsaw, Sylveco, Umiar, W.Kruk, Wittchen, Yasumi, YES, Zew for men.

W ub.r. wydawnictwo Burda Media Polska zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 8,2 proc. do 145 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 2,65 mln zł do 679 tys. zł, do czego przyczyniły się odpisy zapasów i należności. Mocno zmniejszyły się przychody ze sprzedaży magazynów i książek, a minimalnie wzrosły wpływy reklamowe. Liczba pracowników zmalała o 19.

Dołącz do dyskusji: Zniżki do sklepów z "Elle", "Glamour" oraz "Elle Man" w akcji "Jesienne szaleństwo zakupów"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl