SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zniewolona” hitem TVP1. Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek

Nowy ukraiński serial „Zniewolona” po dwóch tygodniach emisji śledzi 1,58 mln widzów. Widownia kostiumowej produkcji rośnie z odcinka na odcinek.

Z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom wynika, że średnia oglądalność nadawanego w TVP1 nowego ukraińskiego serialu „Zniewolona”, w okresie od 1 do 14 lipca 2019 roku, wyniosła 1,58 mln osób. Przełożyło się to na 12,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,28 proc. w grupie 16-59.

W pierwszym tygodniu produkcja emitowana była od poniedziałku do środy o godz. 20.35. Pierwsze trzy odcinki śledziło 1,23 mln widzów. Od drugiego tygodnia „Zniewolona” pokazywana jest również w piątki i soboty o 20.35, a także w niedziele o 20.15.

Średnia widownia premierowych odcinków produkcji pokazanych w drugim tygodniu nadawania (tj. od 8 do 14 lipca) wyniosła już 1,79 mln osób, co względem pierwszego tygodnia oznacza wzrost wynoszący 560 tys. oglądających.

Widownia serialu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 1,01 mln osób, a ostatni - 2,28 mln.

Akcja „Zniewolonej” rozgrywa się w XIX, a tłem opowieści jest trudna historia Ukrainy. Główną bohaterką jest młoda, piękna i wykształcona dziewczyny Katierina Wierbickaja (w tej roli Katerina Kowalczuk), która walczy o odzyskanie wolności.

W produkcji grają również m.in. Alexey Yarovenko, Stanislav Boklan, Julia Aug, Daria Legeyda, Fatima Gorbenko i Anna Sagaydachnaya. Serial miał swoją światową premierę podczas tegorocznych targów telewizyjnych w Cannes.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Dołącz do dyskusji: „Zniewolona” hitem TVP1. Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek

33 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spike
Tak się robi seriale kostiumowe, Belle Epoque się nie umywa.
odpowiedź
User
iksiński
Bardzo dobre dotarcie do grupy docelowej w tym serialu - proste, czytelne, bez intelektualnej napinki
odpowiedź
User
Kalemba
Serial trwałe przekroczy próg 2 mln. widzów i to pewnie jeszcze w tym tygodniu. Doskonale dobrany do emisji latem.
odpowiedź